Пропускане към основното съдържание

Розово с усмивка и първи рожден ден!

Здравейте приятели!
Днес аз и нашият блог за предизвикателства имаме рожден ден. Той става на годинка, а аз на малко повече. Празнично ни е, усмихнато и розово!



Цели 11 пъти през изминалата година ви провокирахме, вдъхновявахме и бутахме в различни посоки. Викахме "хоп" и вие смело скачахте в дълбоките води на микс медията, арт журналите и всякакви други мацащи и не толкова техники. Възхитени сме и очаровани от всеки ваш опит, от всяка споделена емоция, от пътя по които вървите, и който не ви омръзва.
Надявам се да сте тук и през следващата година, защото сме замислили още новости, по-големи и по-малки предизвикателства, много награди, рецепти за пробване, работилнички, клипчета и всякакви щуротии.
Благодарим от сърце на споносорите ни - на отзивчивата Бо (b-wow.net), която ни ходи по капризите, на Мигито, която превръща в печати всички наши щури идеи (migito.com), на екипа на Наборсата и Мария (naborsata.com), на Нели (uau.bg) и  Руми (hobbysvqt.com) и всички други български крафт магазинчета, които винаги са на линия за да зарадват някои от участниците ни със щедра награда.
Благодарим и на вас, участниците, за това, че ви има!
Но стига толкова лирически отклонения. Време е да ви представя новото предизвикателство.

Розово с усмивка!


За тези, които ме познават, това няма да е изненада. Всички знаят колко често използвам този цвят и колко го обичам.


Но да си кажа веднъж завинаги, тук и сега! 
За мен розовото е израз на отношението ми към Живота с главно Ж. И не става дума за розовите очила. Нито за розовите хапчета.
Става дума за здравословното, позитивно, открито по детски,  чисто и неподправено любопитство - към новите неща, към заобикалящия ни свят, към непознатите, с които се сблъскваме всеки ден. Аз съм онова малко момиченце с опашките и розовата рокличка на цветя, което скача в локвите и си събира божи кравички за компания. Бръчките, белите коси и угрижената физиономия на възрастните никак не подхождат на искрящо розовия ми цвят.
Розовото ми аз винаги е готово да се усмихне, да ви подаде ръка и да поиграе с вас. 
Каня ви и днес да извадите онази една боичка, самотно седяща в дъното на шкафа, и да направите нещичко. А ако все пак не ви се получават тези нюанси, то тогава ме усмихнете с шега, весела картинка или щур надпис. 



Наградите за това предизвикателство са няколко:

  • Награда от Картишоците ще има за първият ни розов участник, но засега ще я запазим в тайна.
  •   За един от вас ще има ваучер награда от 20 лв от нашите мили приятели от Крафт нещица.
  •  Наборсата пък са решили да ви подарят три блокчета с дизайнерски хартии по ваш избор от новата им авторска серия.
  •  А Мигито  ще зарадва един от участниците със страхотен нов комплект уникални за нашия пазар многопластови печати, за които скоро ще разкажем повече.


А ето и какво подготвихме за вдъхновение този месец. И ви предупреждавам - това е само началото. 

Кат
 Нещо само за мен - правя го от две седмици, но е проект, който много ме радва и за който ще ви разкажа по-подробно в Картишок тези дни, а именно моя нов органайзер:


 После следва картичка с любими вече текстове печати:

И разбира се странички в журнала ми - тип арт терапия - мацане с пръсти в розови нюанси:




Желая ви усмивки!


Ирена

Да ни е честита розовата и усмихната Кат! Честита да ни е и блогогодинката!
Аз съм приготвила страничка за Вашето вдъхновение, която освен очакваното розово има и своя история. Каква е моята история и как бях вдъхновена, за да я направя, може да прочетете при мен.

Снежи
Днешната  страничка със своето  послание е моят виртуален поздрав и най-сърдечни благопожелания към нашия генератор на нестихваща позитивна енергия Кат, която както вече разбрахте, празнува своят рожден ден. Заедно с нея  и всички ние отбелязваме първата годинка на нашето Микс Медиа бебе- блогът ни за предизвикателства. В този ред на мисли ви каним да се позабавляваме  в празничната ни игра с мноооого награди!


Така, както я гледате - розова, щура, нахилена до уши, вързана на две опашки, с луда шапка на бели точки, е те така точно я нарисувах и в журнала ми. :) Благодаря ти, Катски, за вдъхновението, с което ни заливаш ежедневно, за това, че ме накара да пробвам, да експериментирам, да разширя ограниченията, които си бях наложила със скрапбукинга! <3 Открих себе си, открих нещо, което допълва ежедневието ми, което ме разтоварва и изразява като творец. :) Честита първа годинка на прекрасния ни блог и честито пълнолетие на Кат! Вече легално може да пиеш бира. ;) Ето, да ви почерпя с кубче шоколад от новата ми страничка и видеото към нея.

shMe

Честито на рождениците ;) Обичаме си ги и двамата, защото са шарени, защото са добри, пълни с приятелски чувства и много, много смях. Ето какво направих аз за розовото ни предизвикателство този месец.

Кали
Честит рожден ден, Кат! Желая ти да продължаваш да изпълваш живота си с широки усмивки и вдъхновение и да заразяваш всички така както зарази мен. Благодаря ти, че ме цамбурна в микс медийното приключение и вече една година затъвам все по-дълбоко за да мога днес да ви покажа - "Колелцата в главата ми".


Коментари

  1. Чудесна тема и още по-чудесни проекти за вдъхновение! Успяхте да ме запалите този път, ще се включа! Може би е крайно време да се престраша и да запретна ръкави за първия ми журнал...
    Честит рожден ден на празнуващите!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит Рожден Ден на блога и на теб,Кат!Не е лесно да накараш хората да излязат от зоната си на комфорт,но вие за тази една година успяхте да увлечете с невероятните си творения, урочета и желание за споделяне доста плуващи спокойно във водите на скрапбукинга:)От сърце ви желая здраве,повече последователи в Mixed Media Art-та и нека творенето да ви носи все повече радост и удовлетворение:)!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

ММП Пето: Бебешки му работи.

Привет Микс Медия Картишоци! От днес с (малко закъснение по обясними причини) стартира нашето ново предизвикателство и вашите участия този път са  абсолютно задължителни !!! :) Няма как да пропуснете една наистина красива, завладяваща, нежна, трогателна тема!  Тема, свързана с малкото сладко Картишоче на нашата всеобща любимка и кралица на Арт журнала- Джиджи.  Всички сме много развълнувани и щастливи и ви подканяме за позитивна творческа енергия.  Този месец ще творим за новото мъжко попълнение в нашата креативна среда в нежни, пастелни или весели и игриви цветове. Хващайте четките, подготвяйте боите, защото очакваме от вас да видим странички на тема  Бе бе шки му ра бо ти . в които присъстват всички нюанси на синьо и зелено ;) Както винаги се приемат всички възможни микс медия проекти - картички, кутии, пана, страници от журнали и каквото се сетите. НО! Ако имате желание да направите специална бебешка  страничка,  посветена  на бебо Емо, ето каква е идеята.

ММП 40: Do something GREEN today

Време е за новото ни юнско предизвикателсво. Но преди да разкажа повече за него, искам да благодаря за включването ви в предишното ММП 39 Монохромно. Цели 33 участия от 15 различни участника, някои от които се включват за пръв път, което много ни радва.Победител е безапелационно Боби - Бонка Калинчева - с нейните прекрасни монохромни картички във всякакви комбинации. Този месец определено вдъхновението беше с нея, за това тя получава ваучер за пазаруване от любимото ни магазинче "Крафт нещица". А тези, които не спечелиха ваучер, могат да си подарят нещо сами - до 23.59ч. на 9 юни 2019 г. в магазина има  550 специално подбрани продукта с отстъпки до 70 %!  Можете да разгледате тук - https://bit.ly/2INqS4k За останалите - време е за ново предизвикателство. ММП 40 - Мисли  зелено! Вдъхновението за него ни настигна по път, съвсем буквално. Започна се от зелените, ширнали се поля, които донесоха мирис на окосена трева, мина през зелените нежни нюанси по роклите на  а

Време за награди

Мили мои картишочки, Желая ви една вълшебна, много творческа и предизвикателна 2020 година, в която хубавите емоции да са толкова много, така че да напират да заемат подобаващо място в творенията ви. Вярвам, че е възможно! И понеже си пожелавам същото за себе си, реших да отделям повече време за офлайн живот, да си спестя част от седенето в интернет за сметка на предизвикателствата на  живота.  Отново ще ви провокирам, обещавам, както го правя дори и в този момент в Картишок блог а. Ще се опитвам да ви ръчкам да пробвате нови и нови неща, защото вярвам, че това ни прави по-добри творци. Ще ви разказвам за интересни материали, за тенденции и полезни уроци. Но без да си си слагам срок, точна дата и бройка публикации. Гледайте да наминавате честичко или се абонирайте за публикациите в основния ни блог. А кой знае, някой ден може да се завърнем в блога за предизвикателства с нови сили и идеи. Но сега  имам една последна задача тук. Последното Коледно предизвикателство завърши преди 20